نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

پین به آجورلو چه گفت؟|مربی ایتالیایی درحال بازگشت به استقلال!

  • کد خبر: ۱۱۱۶۷۲
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
پین به آجورلو چه گفت؟|مربی ایتالیایی درحال بازگشت به استقلال!
به دنبال قوت گرفتن جدایی گابریل پین از استقلال مدیران این باشگاه قول شفاهی را از این مربی ایتالیایی برای ماندن در این باشگاه گرفته‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال در راستای حفظ سرمایه‌های این باشگاه برای فصل بعد مذاکراتی با گابریل داشتند که این مذاکرات بسیار مثبت پیش رفته است. در روز‌های اخیر شایعات متعددی درباره جدایی این مربی ایتالیایی به گوش رسید و حتی خبر‌هایی درباره تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب این مربی منتشر شد، اما مسئولان باشگاه استقلال قصد دارد پین را هرطور شده دراستقلال حفظ کنند تا یکی از ارکان اصلی کادرفنی که فصل پیش نقشی کلیدی درموفقیت استقلال ایفا کرد، همچنان دراین باشگاه باقی بماند. گفته می‌شود درمذاکراتی که میان مدیران باشگاه استقلال و مدیربرنامه‌های این مربی ایتالیایی انجام شده، پین قول داده فصل بعد نیز درکنار سرمربی جدید با استقلال همکاری کند. این قول بدان معنا است که مربی ایتالیایی فارغ ازاینکه سرمربی استقلال چه کسی است، علاقمند است با باشگاه استقلال به همکاری ادامه دهد. البته خبر‌هایی درباره بی میلی این مربی برای مربیگری دراستقلال نیز در روز‌های آغازین جدایی مجیدی به گوش رسید و حتی گفته شد که پین فقط دوست دارد به عنوان سرمربی با استقلال همکاری کند، اما ظاهرا این اخبار اظهارات مربی ایتالیایی نیست و پین دوست دارد به فعالیت درباشگاه استقلال ادامه دهد. حتی خبر‌هایی درباره اینکه نام پین درمیان دستیاران جوادنکونام نیز قراردارد، به گوش رسید. هرچند که هنوز نام سرمربی استقلال به طور رسمی اعلام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->